måndag 3 september 2007

VAKNA!

HA kul hade precis vaknat så ringde det på dörren!
Det är aldrig nån som ringer på dörren här. Inga kläder hade
jag fått på mig heller.. tar på mig ett par mjukisar och öppnar dörren.
där står en kvinna och säger Oj jag trode ingen var hemma..
nej men jaha? vad vill du? då ställer hon en fråga vet du vems om styr världen?
Hmm ja regeringen svarade jag? Nja de kan man tro kontrar hin med..
Det är faktiskt gud! jaha sa jag och kunde knappt hålla mig för skratt =)
sen började hon mala på om saker och krig och sånt och eftersom det är så mycket hämskt
som händer och att gud är en kärleksfull individ så kan han ju inte styra världen!
Nee de håller jag med om.. då var det nått om nån ande... a fattade ju hälften! fick en tidning av henne också! den hette VAKNA! Till slut fick jag lov att fråga.. Du vart kommer du ifrån?
Jehova vittne kläcker hon ur sig! Att jag inte anade det!!
tack och hej sa jag då =)
---------

Nej dags att ladda lite och sen ut och nöta på rullskidorna. är ju dock bara 9 grader ute kommer bli kallt =/

Lost soul´s


Min första syn på dagen!


Inga kommentarer: