fredag 7 september 2007

Oj drömhus? =)

Var ich hälsade på Anton nu på kvälllen! Vilket hus han bor i alltså =) Fick bara med vardagsrummet och loftet, köket var kanon fint lika toalett och sovrumen! Sjöutsickt och allt!!
sånt hus ska jag ha då jag blir stor!! fy fan! kunde inte prata då jag klev innanför dörren!! helt galet fint!! Men men nu vet man ju hur man ska bo iaf =) Var ju fan 5,6 meter till tak..grrr =)
20 meter ner till vattnet där båten låg och guppade och bara väntade på att ta en ut på sjön..
eller varför inte ta en sväng på fyrhjuling eller crossen! Jadu drömma kan man =)
Nej nu blir det att gå ner på banken! hej sånt här hus och tomt vill jag ha tack!!

Den lilla öppna spisen!


Vardagsrum

Ett loft är alltid mysigt =)

4 kommentarer:

Anonym sa...

De va as snyggt =)

Anonym sa...

Ja alltså shiit, och du ba och då ba, d liksom ba

Danne sa...

Naaw sött att du är anonym och vågar vara så tuff! Kan du inte lära mig vara lika cool som dig???

Danny sa...

Det börjar verka kärlek banemej, lalllala:D