tisdag 4 september 2007

Fourth Of September

Blev väckt 10.00 idag det var rätt segt!! Har gjort slingor idag både mörka och ljusa men jag tycker inte det blev nån skillnad =( men men sånt händer.. har tränat lite i mina röda tajts idag... gick skit lätt idag, igår var jag nära på att bryta av stavarna för det gick så tungt fick lov att vila i nedförsbackarna tom. men det vände idag!! VIKTIGT! Inga myskiska besök idag heller :D stabilt.
Ska gå och jobba snart dom behövde hjälpl någr timmar.. de var mina 2 lediga dagar! fick 1 iaf =)
Shit börjar bli fast i det här bloggträsket!!! Man har gjort det till en dagsvana!! så illa.......
Ahh längtar tills nästa vecka då kommer min nya säng! =) Hmm do i become a virgin then???

Tajtsen är fina!

1 kommentar:

Anonym sa...

Fint! Idag gick det ju att läsa;)