söndag 23 september 2007

Söndag i Leksand

Idag har det varit en blodig söndag kan jag lova! Vaknade runt tio, oslagbart att vakna upp med dig bredvid =)
Anton kom och hämtade mig vid 11.. åkte och lastade på sen bar det av till leksand och snisbodarna, En tung sandbana... Gick ju bra för vissa själv tuggade jag mer sand än att hålla mig på cykel :D Fick ett köttsår också.. måste nästan sy anton =)
Efter nån timme på banan åkte vi på utflykt.. Knipberget kanske de hette. jätte fin utsickt.. och jätte fina dyhål där anton såklart lurade ner mig.. bara att hålla fullt säger han och sticker.. jaja tänkte jag, gav mig iväg och tvärstopp tog det kan jag lova där stod jag med vatten upp til hakan! Men sen åkte vi tillbaka till crossbanan och körde mer.. Gick bättre då flöt på riktigt fint!
men nu är jag slut, färdig som människa kan knappt gå!!!
No pain no game =)

Mitt köttsår =)








Inga kommentarer: