lördag 8 september 2007

Tränade med Freddan idag!

Idag efter jobbet fick jag med mig freddan ut och träna! Han fick låna ett par Inlines =)
Skit stöddig var han här hemma oh ja kommer åka ifrån dig så hårt! Mm sa jag det borde du eftersom inlines rullar så bra!! Vi bytte och och drog iväg tog ca 10 min, hade tagit oss 1 km kanske då hör jag hur han börjar skrika som en stucken gris bakom! vänder mig om och där ligger han och säger att han kommer dö för han har så ont i benen! Shit vilken kille han är :D Fick man börja masera där och övertala honom att fortsätta =) folk tittade kan jag säga en som ligger ner och gråta och ja sen kan ni tänka resten =) Sen gick det ganska bra han höll ut en och en halv timme! Undra jhur han mår imorn =)

Freddan dog efter 10 min!

Här får han slita =)



´

1 kommentar:

Anonym sa...

HAHAHAHA!!!!!
Freddan är ju för skön..hehe
Vi måste ta en sväng innan snön kommer, om den kommer!