söndag 2 september 2007

Dimmig Lördag!

DÅ var det fest igen, evigt skvättande! Men det var en kul dag
jobbade till 17 sen till frisören kl 1730 klippte mig lite.. hon fick
fria händer.. sen hem och dona sen skynda sig ner till fia
där blev det tacos och en massa vin och skumpa... inte bra..
vidare till bolanche där vi hade skumpabord 2230 sem vaknade jag upp 930
på söndagen...Tur att man inte mådde som freddan. han hade en riktig snefylla =)
skulle inte vara han idag för alla pengar som fanns!! men de var en kul kväll!
tog lite suddig kort också!
skoj skoj
Fick sova med dig också =) det var nice.. vacker på morgonen trotts att man vart
ut och så lite orätvist en annan ser ut som ett lik hela söndagarna =)


Vad är detta för fyllekort?
Jocke och jag fular oss!

Mer fulkort =)

Frida posar =)

Emmorna dricker vin på bolanche!

jag och fia hade deeptalk =)

Dom fixar mat medans jag vilar lite i soffan!

påväg till krogen! klart vi skulle ta en fotbollsbild mitt på stationsgatan! =)

Inga kommentarer: