torsdag 7 maj 2009

RMZ Hämtad

Idag har jag vart och hämtat min nya hoj =) En rmz 450 som suzuki team sweden har byggt om till en enduromaskin! sänkt komp och andra tyngder på svänghjul, annan kam.. Fjädringen är en byggd monsson fjädring anpassad för enduro, gick mycket fint!!! landsvägsreggad är den också men all el sitter ej på nu men fick med allt. Har forskat lite i tidigare ägare och den har gått ca 6 tim ... känns som ny!
Så idag skrev jag på mitt första ägarbytespapper!! kändes sjukt bra! Nu står jag med 2 cyklar så om någon vill köpa en yamaha yzf 250 -04 så har jag en fin stående!!!

Fick även hem packet idag från amx, beställde kläder i tisdags och idag kom dom! weee
Kommer lite skönhetsbilder nu!!Du och jag kommer ha mycket kul i sommar!!!
krama träd bland annat

Inga kommentarer: