måndag 18 maj 2009

2 fina dagar i endurospåret!

Helgen har jag spenderat på bästa möjliga sätt! 9 timmar på cykeln =) Mår skit nu i rygg och underarmar men det var det värt!!Lördagen var lite halvdåligt väder men i söndags var det kanon väder, Vi var 6 st som var ut och åkte var riktigt kul =) I lördags var första gången jag körde min nya suzuki rm-z 450 och det gick sådär halv bra. var ovant och fick mycket motorstopp. Men söndagsåkningen gick det mycket bättre, var bara att hålla lite varv på grejjerna =) 450n är så brutal jämfört med 250n som jag åkte innan. Åkte dock fortare med 250n hm.. men de kommer nog.. åkte fortare och fortare ju fler timmar som gick i söndags. vändje mig fort så är supernöjd med nya köpet =)
Här kommer en bild när vi paserar ett träsk och en bäck, blött var de...

Inga kommentarer: