fredag 10 april 2009

Tomt!

Igår slog det mig att jag saknar hundarna som faaaaaaaaaaaaaaaaaan! Har inte tänkt så mycket på det tidigare men shit vad jag saknar dem. Har haft hund sen jag föddes tills för typ 2 år sedan.. Har aldrig haft en egen hund men ändå. medans jag växte upp hade mamma o pappa 2 schäfrar och en bordicollie.. Då jag bodde ensam några år så träffade man alltid Fam björklunds hundar och var oofta hundvakt. Sen bodde jag med Danne B några år och han hade också vovvar.. 2 Dobermann, tyvär bortgångna sen lilla dvärgpinchen och 2 vorstehs, dom får man träffa ibland iaf då vi åker skidor och man hälsar på. men annars är det helt hundtomt här? =/Känns tomt utan dom. En hund tillför väldigt mycket. Visst det är mycket jobb men det får man igen! Människans bäste vän.

Kommer lite fina bilder =)
Första hunden jag och mamma hade =)

Jag åker skidor med Danne´s 2 Vorste´s
Danne b´s dvärg pinch o Dobermann

Danne´s andra Dobermann

Vår Schäfer
Vår Schäfer

Inga kommentarer: