lördag 14 mars 2009

Fantasi?

Har jobbat idag.. hände abolut inget alls på jobbet... vet inte vart ala kunder var, int epå kupolen iaf! jobbade 9 till 15 hem och städade undan lite.. drog snabeldraken ett varv också.. latade mig lite, sen kom johanna hem då var det dags att åka till hennes föräldrar och käka taos mycket gott sen bleb det ginos till efterätt =) vart en kopp kaffe också.. sen började finalen i melodifestivalen... snark.. det ända som var bra var mellanakten.. vi satte poäng också på alla nummer 1-5 delade mest ut 1or =) sjukt att hon vann ja opera sångerskan vet inte ens vad hon heter.. efter det tramset var klart så åkte vi på lite sitesajing i borlänge.. åkte runt och kollade hus och radhus sm ligger till salu på hemnet =) mode planer. sen åkte vi på kändishusvisning och kollade vart eliten i borlänge bor. mycket fina hus.. siiter nu och kikar på matrix och funderar på vad vi ska göra imorgon.... vill verkligen ut och röra på mig och göra nått kul.. inte bara ligga hemma i soffan hela dagen.. men som det ser ut nu så blir det ännu en slödag.. ska det vara så svårt att göra något då man är ledig? vad har man för liv då egentligen om man har så lite fantasi? borde lära mer av Antn H, han är sjuk på att hita på saker.. vi har vart ute på så många äventyr i våra yngre dar.. miss them! AAhh nu håller ja på att spåra ur känner jag så det är bäst att sluta skriva nu!!!!
Ska sova på saken får se vad det blir imorn......

1 kommentar:

Anonym sa...

operasångerskan heter Marlena Ernman. Hon var ju bra (kanske beror min åsikt på att hon är min tremänning och det är därifrån jag fått min sångröst :-)