onsdag 11 mars 2009

3e dagen ledig....

Börjar bli riktigt segt att vara ledig nu... ska bli kul att gå till jobbet imorn ch kränga lite kläder, Har dock fått mycket gjort dom här tre dagarna.. Måndags var jag på banken och fixade med ppm valet och sen till kupolen och köpte lite saker.. hem fixade lite småfix som var kvar i lyan... Tränade innebandy påp kvällen gick rätt bra =)

Tisdagen så var johanna också ledig så vi tog oss en promenad till Forssa och hämtade bilen, åkte och käkade lunch sen kom Anabanana på besök, jätte trevligt var det fick blommor o grejjer av henne.. kvällen blev rätt lugn, köpte dock enlaptop så fixade lite med den...

Onsdag idag alltså så vacknade jag 09 och visste inte vad jag skulle göra så jag tog fram rollern och bättrade på lite vitfärg vid "kontoret" sen blev det lite xbox, Johanna ringde och sa att hon fick sluta tidigare så hon kom hem vid 16 så då åkte vi till rosa huset och köpte lite fårull som jag klätt in kontorstolarna med.. blev rätt bra skit =) åkte även till Ica Maxi och handlade.. ick på 972kr, 3 påsar typ, Jag vill då säga att dom är inte billiga.. inte kan dom spela Innebandy heller ;O kikade på Arga snickaren på kanal 5 man får ju lite funderingar på om man verkligen ska köpa hus då man ser det där programmet!!!! haha men vad var det för nått dom var hemma hos detta avsnitt??? någon som såg? varför hade hon reflexväst på sig när hon höll på??????? =)
lädde stolarna, lagade lite tacos och kikade på Låt den rätta komma in. Den hade fått bra betyg men jag tyckte dock den var kass.. som tur var kunde jag surfa lite medans jag kikade.. nu sitter jag här i soffan och kollar på ncis, tony är rätt skön =)

Nej nu lär jag sova om jag ska prestera imorn på jobbet =) slut på semestern nu!!
tillbaka till verkligeheten
suck......

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej!!!

Mmm helt sjukt vet inte vad han har gjort.. det blir lixom inge bättre heller! Men men det finns väl nån mening med det här också. Hoppas på att han blir bättre inom ett par dagar!

Annars har det väl inte hänt så mycket..
Jo förresten, jag och Anton och en kille från marocco har haft ett gig. En spontan livespelning på en strandbar i filipinerna. Jag på gitarr, anton på trummor och maroccanen på sång. Vi körde nothing else matters och fick stående aplåder, eller kanske inte stående, men vi fick applåder iallafall. Skitkul! Det riktiga coverbandet fick kliva åt sidan nar vi skulle spontan jamma :)

Och NEJ jag saknar inte dammsugaren på kupan!

Nu är vi på flygplatsen i bangkok och väntar på att få åka ner till phi phi och dricka öl tills anton mår bättre:)

Saknar ni mig?

Take care! Kram och hälsa alla..