fredag 7 augusti 2009

2 dagar med massor att göra..

Onsdag & Torsdag har vart fullbokade, känns som jag knappt har vart hemma.
Onsdagen började tidigt, ingen sovmorgon utan iväg till farsan och hjälpte honom att spika
innetak i hans vardagsrum. Strulade som fan då vi skulle hämta virket så allt blev fördröjt, fick åka runt och krångla men till slut var vi igång. körde på fram till 19 då var det dags att åka hem till jocke och dricka lite öl =)



Natten blev en kul sådan kom hem vid 03-0330 petade i mig resorb och ibumetin och slocknade.
Vaknade runt 10 upp packa väskan, åkte ut till farsan fixade lite småfix med taket sen var det dags för ENDURO WEEE var trött så jag var lite negativ till hur det skulle gå men piggnade till och det gick riktigt bra.

Hm ja enduro finns det något roligare? Jag brinner verkligen för det. Vi var ute 4 - 5 timmar och det är sån frihet, finns inga gränser.
Man får jobba med hela kroppen och använda huvudet väldigt mycket gäller att läsa av skogen och ta beslut snabbt, välja bra vägar, kommer alltid nya problemlösningar hmm ja det är underbart!!!!!!! Många vet inte vad det är, tror inte det är jobbigt med mera och kan inte förstå men jag tycker att alla borde prova på för sen är man fast =)



Kom hem vid 1930 då blev det soffläge resten av kvällen! så dessa 2 "lediga" dagar har vart fullproppade, så det ska vara inge soffpotatis här inte =)
Dags för jobb nu....

Inga kommentarer: