onsdag 3 juni 2009

Mhm

I tisdags efter jobbet kom Danne B och hämtade mig, hem bytte om sen började stakningen! Var jätte skönt att kmma ut men det var många löpare och promenerare ute för det var blodloppet eller vad det hette, nån välgörenhet! så vi korsade långa led med människor, danne hittade en lucka och stack igenom men jag vart ju kvar så klart men efter 1 min så var det en snäll person som sa jag stannar, skynda dig igenom!! tack tack sa jag och snubblade igenom =) Det blev en vända på 2.3 mil och det kändes riktigt bra!!
Kändes idag att jag var lite mör i kroppen men på ett skönt sätt..
Har fixat lite inför resan idag också köpt badbyxor, ett par korta tighta haha
sen har jag beställt en kamera Blev en Olympus tough 8000 ska hämta den på fredag! weeee vatten och stötålig är den! riktigt grym! så kan man köra över den med bilen utan att den går sönder. Blir bra för alla äventyr =)
Bara några dagar kvar till kreta nu!!

Inga kommentarer: