söndag 15 februari 2009

Söndag o skate

Idag efter jobbet blev det ett pass skate i bergebo! Min underbara flickvän och sambo skjussade upp mig direkt efter jobbet sen häntade hon mig efter en timme! aint that wonderfull!!!! Spåren var sådär.. mycket spår och snön var opreppad på vissa ställen så staven sjönk ner 1-2 dm men annars var det riktigt fint.. körde 2 varv på eljuspåret första gick på 20.14 det andra på 23.20. Brände 706 calorier och hade en maxpuls på 183 och medel på 164, är rätt mycket klättrande upp och runt berget där =) Johanna hade inte kommit då jag kom in på stadion andra varvet så jag tog ett kortvarv och tränade växel 3... gick fint att åka idag... nu blir det mat och film weee =)

Stadion Bergebo

2 kommentarer:

Anonym sa...

Söt du är!!

Anonym sa...

Härligt med skidåkning i Bergebo denna snörika vinter.