söndag 20 juli 2008

Dalvik Robinson 2008

Dagen började kl 10 00 Då var det frågesport vilket gav lagindelningen efteråt..
Lag öst mot väst
Jag hamnade i dreamteam Väst Sen var det full fart hela dagen fram till kl 01 ca..
Var riktigt kul och spännande!
stod 10-10 då en gren var kvar och den lyckas vi vinna =)
Var mycket blod svett och tårar men sånt hör ju till då det är robinson!!! Roligaste jag vart med om på länge.. hoppas man får vara med en gång till =)
Men 21 olika grenar var rätt jobbigt!!! På kvällen hade jonas tagit med sin gitarr som personligsak det var riktigt skojj!!! Själv hade jag med powerbait till fisket det var en flopp..
högg inte en gång så jag bytte till mask och fick fisk inom någon minut!!!
kommer lite bilder och video
Plankan


Skytte

Johanna är nöjd över statuetten

Drakflygning

Rodd . Hämta kotte på udden

ärt staffet!

Vinnarbilden =)

Min o johannas sovplatts i båten! bra med platts =)

Tröjjorna vi fick då vi kom!!




2 kommentarer:

London sa...

Bra jobbat Danne! En av flera värdiga segrare inom lag Väst!
Det är nu bara att finna sig i att vara Robinson-Danne med hela Borlänge.

//A.Lundin,programledare

Anonym sa...

Snygg Johanna är! Bra jobbat Anders Andersson